Wednesday, December 8, 2010

mari kita bergumbira

Salam. saye esok ada exam. tapi leh plak taip2 blog. hue hue hue.
kenape dengan saye?

Saye tengah angau.
ha angau? Angau ape itu?
Yup, mengenai cinta.
Ha? Sejak bila bercinta nih?

Hahaha.. saya tengah angau dengan orang yang belum saya jumpa. (lagi dahsyat)
Tadi scroll2 fb.. pastu terjumpa profile sorg senior perempuan ni. dia gf kepada sorg senior lelaki ni. (saye kenal dua-dua).
Lepas tu, skarang diorg dh grad. dua-dua ambil kos sama. dua-dua tu bakal peguam.
Comel je. Diorang dah rapat since 2005. Skarang 2010. Bayangkan, dah nak kahwin/tunang pun.
Tumpang bahagia.
Lelaki tu mmg my type. (hehehe). Perempuan tu pun for me, decent je. bukan muka clubbing ke apa. Sangat comel, dan baik hati.
Jadi tumpang gembira. Tahniah tahniah.

Ooh pasal saya.. hm, despite of what had happened,
I need to look forward, never look back. Be stronger day by day.
Dan akhirnya saya tahu sumber kekuatan saya.
Dan salah satu sumber kekuatan saya, is my future life partner yang belum saya jumpa lagi and my valuable friends.
Saya takkan serik untuk percaya adanya manusia ikhlas dalam dunia, walaupun nampak macam dah tak ada!
I'll meet them! :)

:) :) :) lets be happy!

No comments:

Post a Comment