Friday, March 11, 2016

Mimpi

Salam semua

I have a really bad dreammmm

Sebelum ni bercita-cita nak kahwin dengan doktor jugak, tapi tak kesampaian so far. hahah.

so dalam mimpi tu, tetiba scene nak akad nikah, tengah tunggu ketibaan. Kononnya, before that dah setuju sebelum ni nak kahwin.


http://amazingnara.com/wp-content/uploads/2012/09/03.jpg


Lepas tu, datang la lelaki ni. and baru dpt tahu senior (MO) kat ortho department (yang saya belum masuk lagi)

Saya pun nak lari dari rumah, bagi tahu saya tak nak kahwin dengan dia.
lelaki tu marah.. urgh menakutkannn.

Lepas tu keluarga dia marah juga, lepas tu keluarga kawan baik saya pun marah juga.
tapi nasib baik tak kahwin! Lega sangat. Fefeeling muda lagi. Memang muda okeh.
Nasib baik mimpi. Horror gilaa.

Tapi nak diikutkan dah 2 kali mimpi lari masa wedding day. Adakah aku versi runaway bride Malaysia? haha.

Teringat my soulmate cakap: tunggu, pasti akan datang. So soulmate saya dah jumpa bakal wife dia, tapi saya? hahaha sesat kot. mungkin kat negara korea? :P

Tapi so far, mmg suka sangat kat sorg kapten special force korea ni. <3 p="">
Captain Yoo Si Jin


p/s: oncall pasni :(

No comments:

Post a Comment