Thursday, February 7, 2013

A mess

Assalamualaikum wbt blog kuuu :)

Apa yg mess?
jawapan: my planning. Hampeh.

And I supposedly do my part for presentation this Friday, but I've been waiting for the internet to update on 7 Feb. :P (kes exceed usage). So that, laju sikit nak gugel. haha.

Sorry for not updating the blog huhu. busy. (busy keee)
Anyway, lupa nak share the good news, result hari tu dah keluar~
Alhamdulillah, I've passed both posting! Alhamdulillah.
Memang rasa menggigil2 bila nk tgk result tu. bukan apa, I think I did a lot of careless mistakes masa written. huhu.

Alhamdulillah lulus. :)
So bila dh lulus, kenalah kita belajar drpd pengalaman, which is: PLAN & DO
Masalahnya kadang2 tu plan pun dh ambil masa, inikan plak melaksanakan.. oh sgtla byk masa yang bakal diambil nanti.

Its just that, bila sy buat sumthing, I'll make sure I've done it right. InsyaAllah. so sbb tu study satu topik pun berjam2, nak kemas bilik dok tangguh2, sbb i know I'll spend quite a long time utk bersihkan some place, so kena cari waktu yg sesuai, mcm weekends, yg takde aktiviti, mcm tu. huuuu.

Apelah Siti ni komplen komplen plak.
Eh takpela blog kite okeh.

Lately ni I notic i didnt talk much to others, even one day, except at classes or with patients.
I guess that makes me clow in recalling my vocab. huu. I noticed it. Really.
And its embarassing.
So kesimpulannya semua benda yg kita kena mahirkan/pandai, need PRACTICE
'apaaaaa'
PRACTICE
N
PRACTICE

Hm, tunggu budak berdua tu hantar kerja, nk compile. hadoii.
bai~
salam :)

No comments:

Post a Comment