Thursday, December 13, 2012

Exam dan filem

Oho, apa kena mengena exam dengan filem kan kan.

Saya ada exam yang bakal datang dan hadir dlm hidup saya next week.
FINAL EXAM okeh.

Psychiatry & Specialty posting. Urrgh.. Baru baca pasal drugs. Oh cik siti ni mmg terkenal study last minute.

Kalau x ada perubahan mcm mana nk score kan? (Ketuk kepala sendiri)

So basically semalam tak ada MOOD LANGSUNG. nak study. Diulang. tak ada mood LANGSUNG.

So, dgn pergi kelasnya, then lepak2, pastu pergi kelas tafsir. hm..

N malam buat kerja gile.

Stay up bkn sbb nk study, tp tgk Beto Kushairy~ (mcm pantun plak)
I don't know what so unique about him, tp suka gila tgk cara dia berlakon. Mcm he's character mmg cmtu. really like him though. :)

Since Istanbul aku datang  i think he is a unique actor, with his own style. serius2 gitu. wahaha.

And malam tadi tengok cerita AKU DIA DAN TONG SAMPAH.

http://www.youtube.com/watch?v=igB31LUUAV4


Best gileeee. siti saleha pun nampak natural. beto apatah lagi.
comella diorg. :)

Maybe saya suka cerita yg hero dia x perlu nampak perfect. mcm ada kelemahan jgk. bukan mcm dlm novel, hensem, kaya, anak tan sri or kerabat, sopan, n gentleman habis.

Okey jom study diabetic neuropathy.



No comments:

Post a Comment