Thursday, December 6, 2012

Hidup

http://carithers.files.wordpress.com/2010/09/heling-hands.jpg
Hari-hari kena menulis. haaa. semalam x menulis sebab penat sangat. (dah langgar kontrak sendiri ni, adei)

Hari ni, entahla.. sebab belajar drpd tindakan org lain, I dun want to be a person yang buat benda yg sama pd org lain.
Saya harap sgt, saya akan suka menolong orang tanpa pertikaikan apa-apa.

:)


Orang lain tu biar jelah. Yang penting kita jangan ikut contoh yang tak baik, tp jadi contoh yg baik. :D

Sebenarnya saya stranded kat kolej, sebab kilat yg sangat teruk di luar tu. TT_TT
Takut nak drive. huhuhu.

Lama sangat x tulis puisi.. lama sgt x menulis (x dela lama sgt)

Ada 3 projek skarang ni. 2 long story, 1 compilations.

Agak-agak ada publisher yang berminat tak?

(takpe-takpe, fikir positif, siapkan karya, then boleh hantar) :D

Action plan x siap lg, timeline pun sama. seminggu lebih lagi exam psychiatry dgn specialty posting.

Doakan ye.

p/s: saya syg semua org yg baca blog saya ni. yeay! thx for the doa semua orang.
(i lost my pace, so akhir2 ni sabar jelah dgn post2 merapu pffft).


No comments:

Post a Comment